Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla

TADOC

:

SıkSorulanSorular

 
 
 

BİDEM HAKKINDA SIK SORULAN SORULAR

 
 

 Soru :   BİDEM sistemine giriş yapamıyorum?
Cevap:  BİDEM sistemine giriş yapamıyorsanız. Şu aşamaları deneyiniz.
              Kullandığınız KOM Evrak şifreniz, içerisinde Türkçe karakterler içermektedir.
              Personel Bilgi Sistemine kayıtlı mısınız? Kayıtlı değilseniz, İdari Büronuzdan giriş yaptırınız.
              BİDEM eğitim sistemi sizin kullanımınıza açılmamış olabilir. TADOC Şube Müdürlüğü BİDEM Büro 
              Amirliğine telefon (0 312 462 75 00 - 275 41) ile ulaşılarak konuyu yetkiliye aktarınız. Bu tür 
             durumlarda lütfen kendiniz arayınız. Çünkü kendiniz hakkında bilgilere ihtiyaç vardır.
Soru :  KOM Evrak şifrem yok. Nasıl alabilirim?
Cevap: KOM Evrak şifrenizi Pol-Net Başkanlığımız ana sayfası http://200.200.200.80 adresinden 
              en alt bölümde bulunan “ŞİFRE/YETKİ TALEBİ NASIL YAPILIR.”  tıklayarak veya TADOC ana sayfası 
              BİDEM bölümünden BİDEM Giriş için Dokümanlar tıklanarak nasıl talep yapıldığı anlatılmaktadır.
Soru :  BİDEM sistemine giriş yapıyorum. Fakat modüller görünmüyor. Ne yapmalıyım?
Cevap: BİDEM sistemine giriş yapıyor ve modülleri göremiyorsanız; TADOC Şube Müdürlüğü BİDEM Büro 
              Amirliğine telefon (0 312 462 75 00 - 275 41) ile ulaşarak konuyu yetkiliye aktarınız. 
             Bu durumlar da lütfen kendiniz arayınız. Çünkü kendiniz hakkında bilgilere ihtiyaç vardır. 
Soru :   BİDEM eğitimlerini almaya başladım. Fakat bazı modüller takılıyor.

Cevap:  Burada yaşanılan sıkıntının sebebi çalıştığınız bilgisayarlarda geçici dosya hafızasının
              (temp dosyaları) dolmasıdır. Çözüm olarak; web tarayıcıların (İnternet Explorer, Firefox vb.) 
              geçmiş dosyalarını temizlemek ve bilgisayarınızın disk temizliğini yapmak bu sorunları aşacaktır. 
              Bu sorunlarla karşılaşmamak için yukarıda belirtilen temizliğin sık sık yapılması uygun olacaktır.

 

 

 

​​